Lördag, solen skiner and i feel so good! :)

Lördag förrmiddag och solen skiner från en nästan klarblå himmel. :) Man blir ju så glad och fylld med vårkänslor, iaf jag blir det. Ligger här i min soffa innan frukosten nu och har min fina Santos här brevid som solar sig, man ser verkligen hur han njuter av solens strålar. :)

Känns faktiskt kul att blogga igen, men det är klart att det är inte samma sak som tidigare, då hade jag min egen sida, min egen domän och egen adress. Jag betalade en liten kostnad varje år och fick så sätt mitt eget. Nu har jag denna gratis bloggen och det blir ju som det blir, det får duga för nu, jag får se om jag kommer göra en ny egen och unik blogg senare.

Jaha, dagens aktiviteter är som följer, frukost, gymmet, hem till pappa och dammsuga och putsa fönster, sen hem och äta och fixa mig inför lite fest hemma hos min vän Jonas. Får väl se vart kvällen bär en sedan, men jag kommer ta det lugnt då vi spelar sista matchen i serien imorgon mot Eslöv borta.

Nu får man sätta fart här, så ni får ha en toppen skön lördag och ta det nu lugnt med alkoholen. ;)

See ya... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0