Första inlägget i min nya blog! :)

Jaha, då var det dags för mig att blogga igen. Får se hur pass ofta jag kommer blogga denna gången och hur pass personlig jag blir. Det kändes ibland som att folk misstolka det man skrev i förra och jag orkar inte med det. Istället för att tro saker så kan man ju fråga huvudpersonen i sig om vad som verkligen gäller. :)

Har saknat min gamla blogg, men har tyvärr inte kunnat starta upp den igen. Jag blev av med mitt lösenord och det gick inte att få fram ett nytt så jag gav upp. Tyvärr finns alla mina inlägg och min hyllning till min mamma någonstans i cyberspace men jag kan inte komma åt det. :(

Får se om jag skapar ny sida här om min mamma, det känns ju inte lika speciellt kanske. Men men.

Fredag idag, ska snart ner och träffa min kusin på stan. Lämna över lite alkohol som hon har haft hos mig sedan hon var på fest här. Efter det blir det ett härligt benpass på gymmet, var ett tag sedan jag körde ben men tyckte att det var dags. För det startar ju upp muskeluppbyggnaden i resten av kroppen, så det behövs verkligen. Sen ikväll ska jag bara slappa här hemma, se på film och njuta.

Aja, det får räcka för denna gången... :) Nu ska jag ner och köra en tvätt faktiskt, har tvättid men hade inte så mycket att tvätta. :)

See ya. Ha en skön fredag mina vänner. :)

Kommentarer
Postat av: Trixie

Ha en skön fredag du med! :)

2010-03-12 @ 13:40:33
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: sandra

skoj att du har börjat blogga igen ju :)

2010-03-12 @ 23:29:57
URL: http://sandlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0