Happay days... :)

Fredag igår och det var studentdax för min systerson Andreas... :) Åkte ner på stan för att handla studentpresent och samtidigt se på alla glada och fulla studenter. Var kul att se alla dessa glada människor som bara känner att hela världen ligger framför deras fötter. :)

Åkte ju ut till min syster på Raus och regnet vräckte ner, himlen var vidöppen. :) Men dom hade ett stort partytält så det gick fin fint.. :) Hade skitkul, fira Andy som tog studenten var ett stolt ögonblick. Han har kämpat och nu äntligen fick han kvittot på de. :) Stort GRATTIS Andreas! Tack för en väldigt lyckad kväll syrran. :)

Sen vill jag också ta upp att en person som betyder mycket för mig har fått mig att se på det mesta på ett nytt sätt och det känns bra. :) Du är speciell, glöm aldrig det. :) Du gör mig glad och det är de viktigaste, eller hur. :)

Nu till något som också är kul, mitt kök är så gott som klart, lite silikonfogande, lite måla så är det helt klart. :) Jippi.. :) Badrummet ska vara klart på tisdag i nästa vecka fick jag veta. :D Mmm, ska bli såååå skönt med nytt nytt nytt.. :D
Ikväll blir det lite fest, en vän ville fira att hon har fått lägenhet. Så då får man ju fira det såklart. :) Ses kanske ute i vimlet sen.

Sist men inte minst, här kommer lite bilder på hur renoveringen går nu. :)



Ha en skön lördag! :)

/Stadust signing out...

Kommentarer
Postat av: Nina

Köket ser riktigt läckert ut. Mycket fint!!



Nu blir det ju absolut roligare att laga mat och dona när allt är så fräscht!

2010-06-12 @ 18:14:43
Postat av: Cilla

Så fint du får det i din lägenhet, lyx:)

2010-06-13 @ 00:37:28
URL: http://ijastrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0