Nu är det snart klart! :)

Äntligen, nu står snart mitt nya kök helt klart. Jag hoppas att det blir klart idag, att målaren kommer och löser det han ska göra. Sen imorgon kommer VVS killen och installerar allt i badrummet. :) Ska blir helt underbart att få tillbaka hela min lägenhet. Få väck allt skydd på golven, få städa ordentligt och sen kunna bjuda hem vänner och familj igen. :)

Vädret ska också bli bra nu ett par dagar, så mycket positivt nu. :) Har fixat sådant Skånekort hos Skånetrafiken, så tänkte ta någon tur och se mig om i Skåne. Någon lunch eller träff med vänner som jag har runt om i Skåne blir det också. :)

Men nu först idag blir det frulle, sedan gymmet en sväng och hem till min pappa. :) Samt ska nog se lite på fotbolls VM.

Här kommer ytterliggare ett par bilder. :)


Kommentarer
Postat av: Trixie

I love it!

2010-06-15 @ 20:34:35
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Erica

Handfatet då? :D

2010-06-17 @ 12:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0