I am happy! :)

Solen skiner, köket och badrummet är klart. En tröskel mellan köket och hallen ska på plats och sen duschdörrarna i badrummet så är det på plats också, men annars är det ju klart. :)

Kan ju köra bilderna direkt från nu när det är klart. :)



Hade middagsinvigning med köket för min bror och hans familj i lördags, det blev riktigt lyckat. Förutom att jag endast har 4 stolar och vi var 5 personer.. :) Så jag fick sitta på huk och äta.. :D Såg lite roligt ut, men jag bjuder på de.. :) Bjöd på kyckling i ugnen som jag kryddar med vitlök och annat smått och gott, bulgur, kallsås alá sweet chilli och sen då sallad till det. Riktigt gott, barnen fick min egen gjorda köttfärssås med pasta till. Till efterrätt blev det glass med krossad choklad i och så värmde jag jordgubbar som jag sedan hällde på glassen, mums.. :P

På kvällen sen blev det lite fest här och det var fun, ner på stan en sväng också och det var kul att få dansa. :) Älskar att dansa, till rätt musik då. Och som jag dansa, najs najs. :)

Sedan igår sov jag läääänge, och sedan bara softa hela dagen fram tills jag skulle spela innebandy, då jävlar i det blev det fart på mig trots att jag hade sjuk träningsvärk i mina ben.. :)

Sedan måste jag visa ett par bilder från mina kvällspromenixer.. :) Sååååå sjukt härligt att gå på kvällen i denna staden nere vid havet.. :) Love Helsingborg verkligen. :)



Underbart alltså.. :) Hunden är min vän Annicas.. :) Jätte go e Kimbo.. :D

Nä, nu blir det ut och sola lite.. :)

/Stardust signing off...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeej Roggan :)

Tack så mycket, hoppas du mår bra!

Kramkram

2011-02-26 @ 00:13:18
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0