Badrum/köks renoveringar... :)

Här hemma händer det saker, byggkillarna började igår med att riva mitt badrum, så nu finns det inget kvar därinne mer än en massa bråte och damm. :) Men får se det från den positiva sidan, det kommer att bli fräscht och fint när det är klart. :) Men helvete alltså, dom bilar och slår och har sig. Katterna är väl halv ihjäl skrämda vid detta laget. :) Får ju ha dom i sovrummet. :)

Jag har som tur e tillgång till en lägenhet i trappen brevid, där får man göra sina dagliga behov och sedan när köket rivs imorgon så blir det till att laga mat där.. :) Men det kommer bli riktigt fint i köket också, just vill man ju bara ha det klart.. :) Har ju själv renoverat tidigare så vet hur drygt det är. :)

Det jag just nu ser framemot mest är grillning på fredag, ska bli gott och väldigt trevligt. Helgen kommer att bli en lugn och skön tänkte jag, men man vet ju aldrig, vart jag hamnar.. :D Nä, men ska bli skönt att få vara bara.

Sedan kommer jag ju ha nyinvignings fest när allt är klart här hemma, så det ska bli najs. :) Får hoppas på bra uppslutning då av dom sköna människor som jag kallar mina vänner, utan er vore mitt liv jävligt tråkigt. Ni ska veta att ni betyder massor! <3 :)

Här under kommer lite bilder från renoveringen. :) Håll tillgodo.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0