6 dagen.. :)

Usch, nu är man inne på 6 renoveringsdagen. Snacka om att jag är trött på denna röran här hemma, om man kunde få resa bort en vecka och komma hem så är det klart. :)

Jaja, får trösta mig med att det kommer bli sååååååååå fint när det är klart. Har planer på att köpa lite nytt, skulle vilja ha nytt köksbord och stolar, men det kostar ju. Får se vad kassan tillåter och vad man kan finna. :) Sen ska jag slänga allt i omaka par och se om det behövs något nytt i köket.

Tänkte slänga upp lite bilder på hur det ser ut nu.. :) Bättre ska det bli. :)



Sen inte nog med det, idag bestämde jag mig för att springa ner till gymmet, det är cirka 4,5 km dit och då samma sträcka hem. Bara det att det öste ner, himlen var helt vidöppen. :) Jaja, men skön luft att springa i. Dock inget kul att komma blöt till gymmet, så jag hade med en torr tränings T-Shirt.

Väl hemma så var mina byggarboys kvar, dom tyckte jag var tokig som sprang i det vädret, när det finns bil.. :D Jaja, men jag är inte som alla andra. :) I am a bit crazy and proud of it.. :D

Nu blir det softisch i soffan för min kropp är lagom mör efter holmgången innan. :)

Ha det skönt nu därute i stugorna.

/Stadust signing off.



Kommentarer
Postat av: Sahara

Hej vännen!!

Så himla fint ditt kök blir!! :) Stå ut för snart har du ett mycket finare hem :)

Massor med kramar från maj

2010-06-07 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0